Dakdekkerswerk

Contactgegevens
Dak oplossingen door Dak Advies Groep B.V.
Dak Advies Groep B.V. biedt een uitgebreid scala aan dakoplossingen, waaronder verschillende materialen, stijlen en technieken, die aangepast kunnen worden aan de specifieke behoeften van onze klanten....

Contactgegevens

Zeverijnstraat 6
1216 GK Hilversum
Nederland
Routebeschrijving

Contactpersoon
Dakdekker Hilversum | Dak Advies Groep B.V. | Daklekkage | Dakrenovatie | Dakinspectie | Bitumen dak

Afbeeldingen en video's

Kosten-prestatieverhouding
Uitstekend (5,00)

21 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
Als lid van een Vereniging van Eigenaren (VvE) in Amsterdam, was het onze verantwoordelijkheid om regelmatig onderhoud uit te voeren aan ons gebouw, waaronder het dak.
We hadden eerder met andere dakbedrijven gewerkt, maar waren nooit helemaal tevreden met het geleverde werk. Maar toen ontdekten we Dak advies groep b.v en wat een verademing was dat! Vanaf het eerste contact waren ze professioneel en deskundig. Ze stelden een plan op voor het jaarlijkse dakonderhoud en gaven ons duidelijke en transparante prijsopgaven. Bedankt voor jullie snelle, zorgvuldige en transparante werk Dak advies groep b.v ! Tot volgend jaar!
08.07.2024Lisa
Aanbeveling
Dank dakdekkers van Dak advies groep b.v ! Jullie deskundigheid en professionaliteit heeft ervoor gezorgd dat wij 100% vertrouwen op ons nieuwe dak. We bevelen Dak advies groep b.v aan aan iedereen die zijn dak wil voorzien van een nieuwe bitumen laag!
08.07.2024Eline
Aanbeveling
Wij hebben een nieuwe bitumen laag op ons dak laten leggen. De professionals van Dak advies groep b.v hebben het werk snel en efficiënt uitgevoerd, zonder enige verstoring van onze dagelijkse bezigheden. Ze waren zeer professioneel en gaven ons regelmatig updates over de voortgang van het werk, zodat we altijd op de hoogte waren van wat er gebeurde. Het resultaat is een prachtig nieuw dak dat er niet alleen goed uitziet, maar waar we ook jaren op kunnen vertrouwen!

08.07.2024Renze
Aanbeveling
Ik kan Dak advies groep b.v van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar professionele dakdekkers met een uitstekende service. Onze VvE had onlangs een nieuwe bitumen laag nodig op ons dak en we hadden gehoord dat Dak advies groep b.v een goede reputatie had in de regio. Na het aanvragen van een offerte en het vergelijken van verschillende bedrijven, kozen we voor Dak advies groep b.v vanwege hun scherpe prijs en het vertrouwen dat ze uitstraalden. Hier hebben we geen moment spijt van gehad. Ons dak is als nieuw! Bedankt Dak advies groep b.v !
08.07.2024Maarten
Aanbeveling
We hadden een tijdje geleden last van een lekkage in een van onze restaurants. We hebben Dak advies groep b.v gebeld en zij hebben de lekkages snel geïdentificeerd en gerepareerd. Daarnaast hebben ze verteld hoe we een lekkage in de toekomst kunnen voorkomen. Ik ben zeer tevreden met de service van Dak advies groep b.v en zou hen zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare en professionele dakreparaties. Dank je wel Dak advies groep b.v !
08.07.2024Malou
Aanbeveling
Als eigenaar van een klein kantoor had ik al een tijd last van daklekkages en wist ik niet waar ik moest beginnen met zoeken naar een oplossing. Gelukkig kwam ik in contact met Dak advies groep b.v en zij hebben de problemen snel en professioneel opgelost. Dank dakspecialisten van Dak advies groep b.v !
08.07.2024Linde
Aanbeveling
We hadden een flinke lekkage in onze kroeg. Een klant raadde Dak advies groep b.v aan. Vanaf het eerste contact was het duidelijk dat zij de professionals waren die ik nodig had. De medewerkers waren vriendelijk, punctueel en zeer deskundig. Binnen een mum van tijd waren ze ter plaatse om de situatie te beoordelen en gaven ze duidelijkheid over de oplossing en de kosten.De reparatie verliep zeer vlot. Na de reparatie hebben we nog een aantal flinke regenbuien gehad, maar de kroeg bleef kurkdroog! We zijn erg blij met het werk van Dak advies groep b.v !
08.07.2024Tamara
Aanbeveling
Onlangs hadden we te maken gehad met een vervelende daklekkage in onze yogaschool. Het regenwater druppelde zomaar naar beneden en veroorzaakte een onrustige sfeer tijdens de rustgevende yogalessen. We waren genoodzaakt om de lessen te annuleren totdat we het probleem hadden opgelost. Hier baalde we natuurlijk ontzetten van, maar gelukkig was daar Dak advies groep b.v om ons probleem snel en vakkundig op te lossen. Onze yogaschool is nu weer helemaal zen en we kunnen de lessen weer voortzetten. Dank Dak advies groep b.v voor jullie snelle service!
08.07.2024Hakim
Aanbeveling
Dak advies groep b.v heeft ons dak afgelopen zomer gerenoveerd en we zijn nog steeds onder de indruk van het eindresultaat. Het dak ziet er fantastisch uit en de kwaliteit van het werk is uitstekend. We hebben ook garantie gekregen dus dat is een extra pluspunt en stelt ons gerust. Zonder aarzeling beveel ik Dak advies groep b.v aan aan iedereen die een dakrenovatie nodig heeft.
08.07.2024Rossana
Aanbeveling
Mijn ouders zijn op leeftijd en wonen al 50 jaar in hetzelfde huis. Zij wilden hier heel graag blijven wonen maar het dak was echt aan vernieuwing toe. Mijn ouders hebben nachten wakker gelegen van het idee dat ze het huis moesten verkopen omdat het zo verouderd was, maar gelukkig bracht Dak advies groep b.v daar verandering in. Vanaf het eerste contact was de communicatie zeer professioneel en vriendelijk. Voor een eerlijke prijs begonnen de dakdekkers aan de renovatie. De medewerkers van Dak advies groep b.v gaven uitgebreide informatie over het renovatieproces en waren altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden. Tijdens de renovatieperiode waren ze erg zorgzaam en respectvol tegenover mijn ouders. Ze werkten efficiënt en schoon en hielden zich aan de afgesproken tijdschema’s. Dank jullie wel Dak advies groep b.v ! Mijn ouders zijn jullie eeuwig dankbaar.
08.07.2024Thijs
Aanbeveling
Mijn ouders, Jaap senior en Ria, hebben onlangs hun dak laten renoveren en ze waren zeer tevreden met de service die ze kregen van Dak advies groep b.v . Ze waren erg bezorgd over het vinden van een betrouwbare en professionele aannemer, maar Dak advies groep b.v heeft al hun zorgen weggenomen. De dakdekkers gingen zorgvuldig te werk en stelden mijn ouders gerust. Mijn ouders hebben nu een volledig gerenoveerd dak dat er beter uitziet dan ooit tevoren. Duizendmaal dank! Dak advies groep b.v !
08.07.2024Gert
Aanbeveling
Wij zijn lovend over Dak advies groep b.v ! Vanaf het allereerste contact waren we blij met de service die we ontvingen van Dak advies groep b.v. De dakspecialisten begrepen onze wensen en kwamen met uitstekende suggesties voor het ontwerp van onze dakkapel. De offerte was duidelijk en eerlijk, en het team hield zich aan alle afspraken en deadlines. Het resultaat is fenomenaal!
08.07.2024Nina
Aanbeveling

Dak advies groep b.v heeft ons gezin fantastisch geholpen bij het creëren van een mooie nieuwe babykamer. We wilden graag een dakkapel op maat laten maken en hebben Dak advies groep b.v gevonden na wat online onderzoek. We waren meteen onder de indruk van hun eerdere projecten en besloten met hen in zee te gaan. We hebben hier nog geen moment spijt van gehad en bevelen Dak advies groep b.v zeker aan!
08.07.2024Karel
Aanbeveling
We hebben Dak advies groep b.v ingeschakeld voor het maken van een dakkapel op maat en het resultaat is een prachtig. Het heeft al onze verwachtingen overtroffen. Het was zo'n plezier om met Dak advies groep b.v te werken dat we het bedrijf nu aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar professionele, vriendelijke en betrouwbare service. Bedankt Dak advies groep b.v voor het creëren van de perfecte ruimte voor ons kindje!
08.07.2024Huib
Aanbeveling
Ik wil via deze weg graag een goed woordje doen voor Dak advies groep b.v . Ze zijn namelijk altijd vriendelijk en bereid om te helpen, zelfs als ik maar een klein probleem aan mijn dak heb. Ik kan altijd op hen rekenen, wat erg geruststellend is voor een oude man zoals ik. Kortom, ik kan Dak advies groep b.v aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar professioneel en betrouwbaar dakonderhoud. Dank je wel, Dak advies groep b.v , voor al jullie goede werk en zorg voor mijn dak.
08.07.2024Selma
Aanbeveling

De mannen van Dak advies groep b.v komen jaarlijks langs om mijn dak te inspecteren en te onderhouden. Hun team is professioneel en zeer ervaren, ze weten precies wat ze doen en hoe ze mijn dak topfit kunnen houden. Ik heb nooit problemen gehad zoals lekkages, dankzij de goede zorg van Dak advies groep b.v’
08.07.2024Yavuth
Aanbeveling

Als trouwe klant van, Dak advies groep b.v kan ik met volle overtuiging zeggen dat zij de beste zijn in hun vakgebied. Ik ben al jarenlang klant bij hen en heb nooit spijt gehad van mijn keuze. Ondanks dat ik zelf erg handig ben, ben ik helaas niet mobiel genoeg meer om mijn dak zelf te onderhouden. Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken, want ik kan bouwen op dak advies groep b.v
08.07.2024Beatrix
Aanbeveling
Mijn man en ik hebben onlangs ons droomhuis gekocht, maar we waren ons bewust van het feit dat het dak wellicht aan vervanging toe was. We wilden daarom een professionele inspectie laten uitvoeren om er zeker van te zijn dat we een veilig dak boven ons hoofd zouden hebben. Na wat research kwamen we uit bij Dak advies groep b.v en we zijn ontzettend blij dat we voor hen hebben gekozen. Zij hebben een grondige inspectie uitgevoerd en zijn vervolgens aan de slag gegaan met reparaties en het verstevigen van het dak. Zonder dat wij onnodig veel geld hebben uitgegeven kunnen wij nu genieten van een betrouwbaar dak. Nogmaals heel veel dank dakhelden!
08.07.2024Henk
Aanbeveling
Ik ben geholpen door Dak advies groep b.v bij problemen aan mijn dak en ben 100% tevreden! De werknemers waren zeer professioneel en vriendelijk en hebben het werk netjes en efficiënt uitgevoerd. Het beste van alles is dat ik me nu veilig voel in mijn eigen huis, omdat ik weet dat mijn dak in goede staat verkeert. Ik zou Dak advies groep b.v ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een professionele en betrouwbare dakdekker. Bedankt Jabe Dakservice voor het uitstekende werk dat jullie hebben geleverd!
08.07.2024Chantal
Aanbeveling
Ik had al een tijdje last van lekkages en wilde dit graag opgelost hebben voordat het erger zou worden en de spullen in mijn huis beschadigd zouden worden door de lekkage. Ik heb contact opgenomen met Dak advies groep b.v en ze kwamen snel langs om de situatie te inspecteren en een offerte op te stellen. Ik was zeer tevreden met hun professionele en vriendelijke aanpak. Ze legden duidelijk uit wat er moest gebeuren en welke opties er waren. Ik besloot uiteindelijk om het hele dak te laten renoveren en ik ben blij dat ik die beslissing heb genomen. Ik zit weer droog, bedankt Dak advies groep b.v.!
08.07.2024Charlotte
29 Recensies van
1 andere bron
29 beoordelingen op Google Maps

17.10.2024
Een beoordeling indienen

Uw bericht aan Dak Advies Groep B.V.

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over Dak Advies Groep B.V. zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 08.07.2024  |  Laatst bijgewerkt: 17.10.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!