VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Spandau

Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
Als meest westelijke wijk van Berlijn is Spandau - omringd door de Havel, het Groß Glienicke meer, het Sakrow meer en het Stößensee meer - een van de mooiste en groenste wijken van de hoofdstad. Met zijn middeleeuwse kerken en gebouwen straalt het...

Contactgegevens

9 Beoordelingen

25 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,98 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Baumgarten straalt betrouwbaarheid en vertrouwen uit. We zijn helemaal tevreden met haar advies.
26.08.2024Wolfgang Mattig
Aanbeveling
We hebben ons penthouse verkocht via vonPoll. Vooral het "altijd" zeer vriendelijke, competente en professionele advies tot aan de verkoop heeft ons echt overtuigd en ook veel geholpen. Ik kan het bedrijf alleen maar van harte aanbevelen.
03.07.2024Norbert Haas
VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Spandau Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Spandau :
Ganz herzlichen Dank ! Es war uns eine Freude !
Aanbeveling
Onze makelaar, de heer Höss, was zeer bekwaam, behulpzaam en betrokken.
31.05.2024Anoniem
Lieben Dank !
Aanbeveling
De heer Reichel stond altijd betrouwbaar aan mijn zijde tijdens het hele verkoopproces.
De communicatie was altijd betrouwbaar en snel. Hij heeft altijd de belangen van beide partijen voor ogen en bemiddelt met veel gevoel en empathie. Een makelaar die ik vanaf de eerste ontmoeting kon vertrouwen. Hij was altijd flexibel en behulpzaam en motiveerde me altijd op het juiste moment.
Het was een moeilijke verkoop met ongunstige omstandigheden, maar de heer Reichel heeft dit met aplomb aangepakt. Uiteindelijk waren zowel verkoper als koper tevreden met de verkoop. Bedankt meneer Reichel voor het allround zorgeloze pakket.
06.05.2024Anoniem
Ganz herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung !
Aanbeveling
Zeer toegewijd, attent, oplossings- en doelgericht, competent
29.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Wij werden bij de verkoop van ons huis bijgestaan door mevrouw Baumgarten en de heer Höß en kunnen hen zonder voorbehoud aanbevelen! We hadden in het verleden zeer slechte ervaringen met makelaars en wilden eigenlijk nooit meer iets met makelaars te maken hebben, maar met mevrouw Baumgarten en de heer Höß kregen we absoluut professioneel, eerlijk, betrokken en empathisch advies en ondersteuning tijdens de verkoop! We zouden ze altijd weer gebruiken!
25.08.2023Melanie und Nils Jebram
Ganz herzlichen Dank für die lieben Worte - auch wir danken Ihnen für die sehr angenehme Zusammenarbeit!! Es war uns eine große Freude Sie begleiten zu dürfen!
Aanbeveling
Zeer professioneel advies. Ik heb het gevoel dat ik in goede handen ben.
01.08.2023Anoniem
Herzlichen Dank !
Aanbeveling
We willen ook van deze gelegenheid gebruik maken om onze makelaar in Spandau te bedanken, die zeer goed geïnformeerd was, altijd beschikbaar was en geduldig en succesvol een moeilijke huisverkoop met maximale inzet heeft geleid!
15.07.2023Wolfram Weiß
Aanbeveling
Na een aanvankelijke trage start, waarschijnlijk als gevolg van de plotselinge ommekeer in de vastgoedmarkt in de zomer van 2022, waren we absoluut tevreden en bevelen we de makelaar zonder voorbehoud aan. Onze klantadviseur was zeer betrokken en regelde alles. We woonden in een andere stad en de makelaar regelde alles ter plaatse, bijvoorbeeld het huis inrichten, de oprit harken voor bezichtigingsafspraken, meterstanden opnemen of vakmensen inhuren omdat er iets kapot was. Dat was erg behulpzaam en ontlastend voor ons. De verdere afhandeling van de verkoop met betrekking tot de notarisafspraak en de overdracht van het huis was ook super en absoluut klantgericht. Ga zo door en heel erg bedankt!
05.05.2023Anoniem
4,80 van 5
Aanbeveling
Zeer vriendelijk, competent en objectief advies. Aan onze zijde vanaf de taxatie van onze woning tot de sleuteloverdracht na de verkoop. Hartelijk dank.
22.02.2023Anoniem
Aanbeveling
We voelden ons erg op ons gemak tijdens het hele proces, van begin tot eind. Mevrouw Baumgarten stond altijd voor ons klaar en gaf ons uitstekend advies over alle zaken. We zijn erg dankbaar dat ze aan onze zijde stond. Ze is zeer professioneel, heeft veel kennis en was zeer empathisch naar ons toe. Het was een plezier om met jullie samen te werken. Hartelijk dank!
05.01.2023A.Aktas
Aanbeveling
Zeer vriendelijk, betrouwbaar en bekwaam!
17.12.2022Anoniem
Aanbeveling
Zeer professioneel, vriendelijk en punctueel! Een echte aanrader!
21.11.2022Evgeny Reznik
Aanbeveling
Zelfs na het afsluiten van het koopcontract en de overdracht werden vragen die verder gingen dan de diensten snel en beleefd beantwoord. Hartelijk dank hiervoor.
26.10.2022Anoniem
Aanbeveling
Heel fijn en professioneel advies, werd altijd voorzien van informatie.
Graag weer
13.10.2022Anoniem
4,96 van 5
Aanbeveling
Zeer prettige ontvangst, serieuze indruk en zelfs tot aan onze verhuizing stond het personeel van VON POLL aan onze zijde. Komen graag terug.
12.10.2022Anoniem
Aanbeveling
We hebben ons huis verkocht met mevrouw Baumgarten en zijn zeer tevreden over het hele proces en heel erg bedankt!
05.04.2022Anoniem
Vielen lieben Dank!!!
Aanbeveling
Uitstekende ondersteuning tot het einde! Eventuele vragen werden altijd in detail beantwoord en waren gemakkelijk te begrijpen. Gewoon een uitstekende service die elke euro waard is.
22.02.2022Dennis Beau
Ganz lieben Dank! Es hat uns sehr gefreut, Sie begleiten zu dürfen!
Aanbeveling
Zeer snel en vriendelijk advies!
21.10.2021Anoniem
Vielen lieben Dank für Ihre Bewertung!
Waardering voor:

244 beoordelingen op ImmobilienScout24

10.08.2024
Een beoordeling indienen

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Spandau

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Spandau zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 07.09.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!